فرار از عشق فرار از عشق .

فرار از عشق

درج آگهي رايگان آگهي-كالا

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۵۶ توسط:sam موضوع:

چيني ها ناتو را از جنگ با روسيه بر حذر مي دارند: نابود خواهيد شد

چيني ها ناتو را از جنگ با روسيه بر حذر مي دارند: نابود خواهيد شد!

 

«آمارها نشان مي دهد كه در بيشتر دهه ???? رشد سرمايه گذاري ها كاهش يافته و در سال ???? ميزان استهلاك بيش از سرمايه گذاري ها بوده است. اما مرگ سرمايه گذاري در كشور به دست دو قاتل اصلي است. تورم بالا سرمايه داخلي را وادار مي كند به جاي توليد به بازارهاي دارايي با انگيزه سوداگري برود. تحريم و خاتمه روابط كارگزاري مالي با ديگران

، توانست “جبهه نصرا” را تشكيل دهد. در واقع جبهه النصره بدون ذكر ارتباطات سازماني وي با داعش تشكيل شد. دليل اصلي اين امر اين بود كه آنها سعي داشتند از اقدامات متقابل جامعه جهاني و تحريم هاي آمريكا و اروپا عليه آنها جلوگيري كنند. در آگوست ???? ، جولاني وارد سوريه شد. در همين راستا گروهي از افراط گرايان سوري و عراقي نيز وي را همراهي كردند

بنابراين ، اگر اين وزارتخانه مي خواهد اين افراد را از اول آگوست واكسينه كند ، مي تواند به سرعت همه اين افراد را واكسينه كند ، بنابراين ما نگران اين موضوع نيستيم. وي ادامه داد ، “سرويس مدرسه هنوز شكل نگرفته است. ثبت نام بايد انجام شود و مسيرهاي دانش آموزان مشخص شود. ما بايد در مورد واكسيناسيون رانندگان سرويس مدارس در ماه سپتامبر تصميم بگيريم. البته وزارت بهداشت قول واكسيناسيون آنها را داد

پادشاه سقوط كرده براي هميشه نابود خواهد شد. خبر اين كار بزرگ و بي نظير به سرعت در همه پايگاه هاي نظامي كشورمان پخش شد. ناگفته نماند كه در همين شب بود كه ضد جاسوسي ارتش تعداد زيادي از همكاران نيروي هوايي را شناسايي و دستگير كرد. اما اين حركت انقلابي متحدين باعث شد آنها جرات انجام اقدامات جديدي عليه رژيم ستمشاهي را داشته باشند. به جرات مي توان گفت كه اين اقدام در كنار ساير جنبش هاي انقلابي مردم باعث

اين اقدامات احتياط آميز بايد انجام شود و اگر روانشناس يا روانپزشك به چيزي مشكوك شد ، فرد بايد در بيمارستان بستري شود. عوامل خطرساز كه خطر خودكشي را افزايش مي دهد يكي از اعضاي انجمن پيشگيري از خودكشي ايران مي افزايد: ?? تا ??? عوامل خطر خودكشي در كشورهاي غربي با روان ، يعني افسردگي و نااميدي و در كشورهاي شرق از جمله مرتبط است ايران ، ?? تا ?? درصد از عوامل رواني اجتماعي

ناآرامي هاي مداومي در خاورميانه وجود داشته است كه گاها همه جهان را تحت تأثير قرار داده است. بسيار تعجب آور است كه اتحاديه اروپا ، كه طي دهه هاي گذشته با اين نام مجاز نمي باشد رژيم اسرائيل مخالفت كرده است ، حتي فرمول تشكيل دو دولت ، توسعه شهرك سازي و نقض حقوق اساسي فلسطينيان را لغو كند. چرا براي جلوگيري از اين اقدامات اقدامي جدي انجام نداده ايد. من عميقاً معتقدم كه بدون حل اين بحران مزمن ، نه خاورميانه ، بلكه جهاني با صلح و ثبات پايدار

و بسيار مورد نياز است. آنچال ورا در گزارشي در ? جولاي در الجزاير نوشت كه هزينه هر پرواز هلي كوپتر ??? دلار است ، اما مبلغ آن بايد به صورت نقدي پرداخت شود. از زمان تشديد بحران اقتصادي در لبنان در سال ???? ، دلار در كشوري كه ذخاير آن به سرعت رو به كاهش است بسيار كم است. اين پول براي كمك به يك موسسه خصوصي با پول براي پرداخت حقوق سربازان خود استفاده مي شود. يك موسسه در

و به دليل تحولات در افغانستان ، ميزان مهاجرت به كشور ما زياد است. پليس ، ناجا ، سپاه و ارتش دو ماه است كه كنترل خوبي دارند اما ما هنوز شاهد ورود افرادي از مرزهاي شرقي و بيماري بوده ايم و اين نشان مي دهد كه بيماري توسط آنها منتقل شده است. در ابتدا ممكن است با كنترل مرزها ، انتقال بيماري به تأخير بيفتد ، اما به هيچ وجه نمي توان از ورود بيماري جلوگيري كرد و ?? كشور شاهد اين ادعا هستند

?? شهر هرمزگان قرمز رنگ هستند. تشديد كنترل مرزهاي كشور سخنگوي ستاد ملي ضد كرونا با اشاره به تصميمات جديد ستاد ملي ضد تاج ، يادآور شد: اقدامات خوبي براي كنترل مرزهاي شرقي انجام شده است ، اما تأكيد شد كه اين كنترل ها تشديد خواهد شد

در طول جنگ سرد ، ايالات متحده طرحي را براي انتقال موشكهاي بالستيك قاره اي از طريق ماتريس سيلو از طريق نوعي پوسته هسته اي تنظيم كرد تا اطمينان حاصل كند كه برنامه ريزان جنگ شوروي هرگز قادر به تعيين محل دقيق موشكها نخواهند بود. جفري لوئيس ، كارشناس زرادخانه هسته اي چين و عضوي از تيم تجزيه و تحليل سايت هاي مشكوك ، گفت: “اين پيشرفت نشان دهنده تلاش عمده براي تقويت اعتبار بازدارندگي هسته اي چين است.” وي اين ميزان موج ساختماني را باورنكردني توصيف كرد. “اين متخصص (كه همچنين مدير برنامه منع گسترش سلاح هاي هسته اي آسياي شرقي در مركز مطالعات منع گسترش سلاح هاي هسته اي است ، كه همچنين بخشي از موسسه مطالعات بين المللي ميدلبري است) ، يافته هاي خود را به واشنگتن پست خلاصه كرد اگر محاسبه كنيم آسانسورهاي در دست ساخت در ساير سايتها در سرتاسر چين ، تعداد كل آسانسورهاي در حال ساخت حدود ??? است. ما معتقديم كه چين در حال توليد سلاح هاي هسته اي است تا قدرت بازدارندگي خود را حفظ كند تا “او بتواند از اولين حمله آمريكا زنده بماند و دفاع موشكي آمريكا را شكست دهد. ..

انجام داد دونالد رامسفلد همچنين هشدار داد كه غرب آمادگي كافي براي مقابله با تهديدهاي جديد و گسترش افراط گرايي مذهبي را ندارد. اين روزنامه در مصاحبه با دفتر خود در بنياد رامسفلد ، يك م institutionسسه آموزشي نوشت: “ساختار ناتو و سازمان ملل ديگر براي مقابله با تهديدهاي مدرن سازگار نيست و بايد اشكال جديدي از ادغام جايگزين آن شود.”

دبيركل دو روز پس از نامه استاني به دبيركل از شوراي امنيت ديدار خواهد كرد. ايران در نامه اي به رئيس شوراي امنيت از وي خواست كه بلافاصله جلسه شوراي امنيت را براي بحث در مورد جنايات آمريكا تشكيل دهد. درخواست ايران به سرعت مورد توجه عموم قرار گرفت. با اين حال ، در طول جنگ ? ساله عراق و ايران ، ايران مي توانست بارها به اقدامات و بيانيه هاي دولت عراق استناد كند ، كه برخلاف

اين تغيير كرده و واشنگتن آستانه اقدام نظامي را كاهش داده است. براساس اين گزارش ، خط قرمز ترسيم شده توسط دونالد ترامپ متفاوت بود و وي اعلام كرد كه قتل پرسنل آمريكايي منجر به واكنش نظامي آن كشور خواهد شد. تكذيب احتمال عضويت محمد مخبر در كابينه رئيس مركز اطلاع رساني ستاد اجرايي فرمان امام نوشت: چند روز پيش دكتر مخبر و دكتر جهانگيري جلسه اي با ..

 

موجودي سنسور ردياب كورتيزول خون توسط محققان ايراني

 

محققان ايراني سنسور جديدي توليد كرده اند كه قادر است فقط با يك قطره خون سطح هورمون هاي استرس را در بدن تشخيص دهد.

به نقل از ScienceAlert ، اين سنسور كه با فرايندهايي مشابه تراشه هاي رايانه اي ساخته شده است ، بسيار ارزان تر و ساده تر از تست هاي پيچيده آزمايشگاهي است و مي تواند جايگزين مناسبي براي آنها باشد.

در اين مطالعه هورمون كورتيزول مورد بررسي قرار گرفت. اين هورمون بسياري از جنبه هاي مختلف سلامت جسمي و رواني را تنظيم مي كند. به عنوان مثال ، سطح بالاي كورتيزول مي تواند باعث مشكلات خواب و حملات اضطرابي شود.

رضا محمودي مهندس برق و كامپيوتر در دانشگاه راتگرز مي گويد: “استفاده از حسگرهاي نانو به ما امكان مي دهد بدون نياز به ساير مولكول ها و ذراتي كه به عنوان ماركر عمل مي كنند ، مولكول هاي كورتيزول را تشخيص دهيم.”

نشانگرهاي فلورسنت مي توانند مولكولهاي كورتيزول را تشخيص دهند ، اما اين نانوحسگرها كه كوچكتر از موي انسان هستند ، به آنها نيازي ندارند و به جاي ماركرهاي فلورسنت از فرايندي به نام “مقاومت در برابر جريان الكتريكي” استفاده مي كنند.

اين ميكروچيپ قبل از استفاده براي بررسي ?? نمونه خون از افراد مبتلا به آرتريت روماتوئيد مورد آزمايش قرار گرفت. ميزان تشخيص كورتيزول توسط اين تراشه تقريباً برابر با ميزان استاندارد اندازه گيري شده توسط ELISA بود. تست ELISA يك تست ارزان و نسبتاً دقيق است كه براي تشخيص آنتي ژن يا آنتي بادي استفاده مي شود.

اين ميكروچيپ ها نه تنها قادر به اندازه گيري ارزان و سريع سطح كورتيزول هستند ، بلكه مي توانند به طور مكرر در محيط هاي غير بيمارستاني نيز مورد استفاده قرار گيرند.

مهدي جوانمرد ، مهندس برق و كامپيوتر در دانشگاه راتگرز توضيح مي دهد: “سنسور جديد ما يك پاسخ دقيق و قابل اعتماد را فراهم مي كند و امكان كنترل مداوم سطح كورتيزول را در زمان واقعي فراهم مي كند.”

اين سنسور همچنين مي تواند براي اندازه گيري هاي غيرتهاجمي مانند كورتيزول در ادرار و بزاق سازگار شود.

از چنين دستگاهي مي توان براي ارزيابي اثربخشي دارو نيز استفاده كرد.

اين سنسور هنوز در مراحل ابتدايي است و بايد روي ساير نمونه هاي خون آزمايش شود ، اما اين فناوري آينده اي را نشان مي دهد كه در آن مطالعه عملكردهاي اساسي بدن آسان و ارزان خواهد بود.

به گفته جوانمرد ، عدم وجود برچسب هاي مولكولي در اين دستگاه براي رسيدن به نتيجه نياز به دستگاه هاي بزرگ و ميكروسكوپ نوري ندارد و شايد روزي بتوان آن را به يك جعبه كوچك تبديل كرد و يا حتي بر روي يك دستبند سوار كرد.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۷:۴۳ توسط:sam موضوع:

ماسك حريم خصوصي Privacy mask در دوربين داربسته

ماسك حريم خصوصي Privacy mask در دوربين داربسته

ماسك حريم خصوصي Privacy mask دوربين داربسته

ماسك حريم خصوصي Privacy mask :يك ويژگي است كه در بسياري از دوربين هاي مداربسته يافت مي شود
و براي محافظت از حريم خصوصي شخصي با پنهان كردن قسمت هايي از تصوير از فناوري ماسك حريم خصوصي استفاده مي شود. شايد بتوان گفت پيشرو ترين شركت در زمينه اين تكنولوژي شركت هايك ويژن است.  براي خريد  دوربين هايك ويژن   نيز مي توانيد به وبسايت شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

عملكرد فناوري

شما مي توانيد يك منطقه را در تصوير انتخاب كنيد و به كمك ماوس با كشيدن يك مربع يا مستطيل
مستقيما بخش هايي از تصوير را حذف كنيد. در برخي از دوربين ها همچنين مي توانيد نوع ماسك را مشخص كنيد،

اين ماسك براي پوشش مناطق حساس تصوير، هر زمان كه كاربران دوربين را مشاهده مي كنند،
همچنان ادامه مي يابد. بعضي از دوربين ها هم از پوشش حريم خصوصي پشتيباني مي كنند.

هنگامي كه در اين دوربين ها بزرگنمايي مي شود، ماسك تغيير مكان داده و تغيير مي كند تا
پوشش آن پوشش اصلي پوشيده شده را ادامه دهد. در صورت تغيير اندازه هم بخش حذف شده
تصوير به همان شكل باقي خواهد ماند.

تعريف ساده

به تار شدگي يا پيكسل كردن يك ناحيه خاص كه تحت پوشش دوربين هاي مدار بسته قرار دارد
، بنابراين مي توانيد از آنها به طور موثر استفاده كنيد بدون اينكه به حريم شخصي شما آسيب برساند.

چگونه مي توان تنظيمات Mask Privacy را بررسي كرد

مرحله ?: وارد سيستم رابط وب براي دستگاه خود شويد.

مرحله ?: در وب به روش زير عمل كنيد.

Setup>>Video>>Overlay>Privacy Masking

مرحله ?: در بخش ماسك حريم خصوصي شما دو حالت را مشاهده خواهيد كرد، كه شامل
فعال و غيرفعال شدن ماسك حريم خصوصي ميباشد.

مرحله ?: در صفحه نمايش زنده شما برخي از بخش هاي سياه را متوجه خواهيد شد. اين مناطقي
را نشان مي دهد كه توسط ماسك حريم خصوصي سانسور مي شوند. اين مناطق را مي توان به
در تنظيمات شما قابل تعريف كرد.

پس از تنظيم حريم خصوصي خود دكمه ذخيره را براي اعمال تنظيمات به دوربين خود فشار دهيد.

قابليت ماسك حريم خصوصي يا Privacy Mask دوربين هايك ويژن

سيستم مدار بسته تحت شبكه نسبت به ساير سيستم هاي مدار بسته برتري هاي بسياري دارد
كه يكي از اين قابليت ها ، امكان پنهان كردن فضاهايي كه تحت عنوان حريم خصوصي افراد
قرار دارند در تصوير دوربين مدار بسته مي باشد . استفاده از دوربين IP امروز در نقاط بسياري
رواج پيدا كرده است اما يكي از مشكلاتي كه بيشتر در نقاط مسكوني و عمومي مشكل ساز مي
شود ، عدم رعايت حريم خصوصي افراد و منازل مسكوني مي باشد ، اما در صورت استفاده از
قابليت ماسك حريم شخصي دوربين هايك ويژن ، اين مشكل بطور كامل حل مي شود .

 

قابليت ماسك حريم خصوصي يا Privacy Mask دوربين هايك ويژن

عملكرد Privacy Mask چگونه است ؟

در اين حالت كاربر با توجه به تصوير دوربين IP ، مي تواند يك يا چند ناحيه را توسط نشانگر
ماوس و با كشيدن چهار ضلعي به دور مناطقي كه حريم شخصي بحساب مي آيند ، مشخص
نمايد . پس از تنظيم ماسك  Privacy Mask در تصوير ، تصوير دوربين در مناطق انتخاب شده
بصورت يك چهار ضلعي تيره نمايش داده مي شود و به عبارت ساده تر ، كاربر قادر به مشاهده
حريم خصوصي كه با اين ماسك پوشانده شده اند نمي باشد . اين قابليت هم در تصوير زنده و
هم در تصوير ضبط شده عمل مي كند .

شايد تصور كنيد كه قابليت ماسك حريم خصوصي يا Privacy Mask تنها مخصوص دوربين هاي
ثابت هايك ويژن است ، در صورتي كه برخي از دوربين هاي متحرك هايك ويژن نيز از اين قابليت
پشتيباني مي كنند . در دوربين PTZ هايك ويژن ، زماني كه كاربر منطقه يا مناطق مورد نظر را
انتخاب مي كند ، دوربين حتي پس از تغيير زاويه و جهت نيز درست همان مناطق اوليه كه ماسكه
شده بود را بصورت مستطيل سياه رنگ نمايش مي دهد .

به زبان ساده در Privacy Mask ، دوربين تمامي پيكسل هاي انتخاب شده در ناحيه انتخاب شده را
تار نمايش مي دهد و اين موضوع باعث عدم نمايش ناحيه انتخاب شده مي باشد. مدل هاي مختلف
دوربين IP هايكويژن ، امكان تعريف يك تا چهار ناحيه به عنوان منطقه Privacy Mask را براي كاربران
فراهم مي كنند .

جهت فعال كردن قابليت ماسك حريم خصوصي در دوربين Hikvision مي توان از طريق مرورگر وب
و از قسمت تنظيمات دوربين IP وارد بخش Privacy Mask شده و تنظيمات مربوط به ترسيم يك يا
چند ناحيه را به سادگي انجام داد.

فناوري Privacy Masking :

به تار شدگي يا پيكسل كردن يك ناحيه خاص كه تحت پوشش دوربين هاي مدار بسته قرار دارد Privacy Masking  يا همان قابليت ماسك حريم خصوصي مي گويند.

همانطور كه گفتيم ، براي پوشاندن قسمت هايي از تصوير كه شامل حريم خصوصي افراد مي شود ، از قابليت ماسك گذاري حريم شخصي استفاده مي شود.

براي پنهان كردن قسمتهاي شخصي در تصوير كافي است يك منطقه را در تصوير مشخص كنيد ، با كشيدن يك مربع يا مستطيل به طور مستقيم ، بخش هايي را كه مايل نيستيد تصويربرداري شوند ، حذف كنيد.

بعضي از دوربين هاي مداربسته PTZ (چرخشي) هم از پوشش حريم خصوصي پشتيباني مي كنند. هنگامي كه در اين دوربين هاي مداربسته بزرگنمايي و يا چرخش صورت بگيرد ، ماسك تغيير مكان داده تا پوشش دهي آن به طور كامل سطح مورد نظر را در بر بگيرد. در صورت تغيير اندازه ، بخش حذف شده تصوير به همان شكل باقي خواهد ماند. البته شايان ذكر است كه اين تكنولوژي تاثير مستقيم بر روي   قيمت دوربين مداربسته  دارد و در نتيجه چنين دوربين هايي قيمت بالاتري دارند.

 

فناوري Privacy Masking در دوربين هاي مداربسته تحت شبكه (IP)

عملكرد فناوري Privacy Masking :

همانطور كه گفتيم فناوري ماسك حريم خصوصي اين امكان را به كاربر مي دهد كه يك يا چند منطقه را با كشيدن چهار ضلعي روي بخش هايي از تصوير كه حريم شخصي بحساب مي آيند ، مشخص نمايد .

با تنظيم privacy mask و پوشش گذاري ، مناطق انتخاب شده در تصوير به صورت چهارضلعي (هاي) تيره نمايش داده مي شود و كاربر سيستم امنيتي ، قادر به مشاهده ي اين قسمت ها نمي بشاد.

اين قابليت هم در تصوير زنده و هم در تصوير ضبط شده قابل اعمال مي باشد.

در دوربين هاي مداربسته PTZ ، زماني كه كاربر منطقه يا مناطق مورد نظر را انتخاب مي كند ، دوربين حتي پس از تغيير زاويه و جهت نيز درست همان مناطق اوليه كه ماسك شده بود را بصورت مستطيل سياه رنگ نمايش مي دهد . به زبان ساده در Privacy Mask ، دوربين تمامي پيكسل هاي انتخاب شده در ناحيه انتخاب شده را تار نمايش مي دهد و اين موضوع باعث عدم نمايش ناحيه انتخاب شده مي باشد.

تعداد مكان هايي كه مي توان آنها را به عنوان نقاط خصوصي تعريف كرد ، در دوربين هاي مداربسته مختلف متفاوت مي باشد. در بعضي موارد دوربين هاي مداربسته تحت شبكه امكان پوشش گذاري يك تا 8 نقطه در تصوير را دارند.

 

 

انواع Privacy Masking :

عمليات ماسك گذاري ، با توجه به تنظيمات و قابليت هاي دوربين مداربسته تحت شبكه ي مورد استفاده ، مي تواند به طريقه هاي مختلفي صورت بگيرد.

پنهان سازي و ماسك گذاري نقطه يا مناطق مورد نظر مي تواند به شكل مربع يا مستطيل رنگي يا سياه ، شطرنجي ، محو كردن و … انجام شود.

امكان انتخاب نوع ماسك گذاري در منوي OSD براي كاربر وجود دارد.

 

انواع روش هاي Privacy Mask

تكنيك پوشش را مي توان هم بر روي دوربين و هم از طريق نرم افزار نظارت تصوير تعريف و استفاده كرد كه هركدام مزايا و معايبي دارند.

دوربين:

بيشتر دوربين ها قابليت تعريف privacy mask روي تصوير را به صورت آنلاين دارند. به اين معني كه تصوير ارسالي از دوربين همراه با پوشش توسط نرم افزار نظارت تصويري دريافت و ذخيره مي شود.

بنابراين امكان بازبيني بدون پوشش وجود نخواهد داشت. در دوربين هاي ثابت و چرخان اين امكان قابل تعريف است.

البته بايد توجه نمود كه در دوربين هاي چرخان تعريف ناحيه پوشش با توجه به موقعيت فعلي صورت مي گيرد و در صورت تغيير موقعيت و نيز بزرگنمايي دوربين ممكن است در تصوير دريافتي مشكل به وجود بيايد.

سرور نرم افزار نظارت تصوير:

در برخي نرم افزارهاي نظارت تصويري امكان تعريف privacy mask روي استريم تصوير قبل از مشاهده يا ضبط تصوير وجود دارد.

در اين حالت امكان حذف ناحيه پوششي در مواقع خاص و با دسترسي كاربر ادمين وجود دارد. اين قابليت در تحقيقات پليسي و نيز مواردي كه نياز به بررسي همه جانبه وجود دارد كاربرد دارد.

با تعريف دسترسي هاي مرتبط اين كار صورت مي گيرد.

همچنين در صورتي كه نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته  داريد پيشنهاد ما اين است كه با كارشناسان خبره اين حوزه مشورت كنيد. ما شركت مهر تجارت را به شما پيشنهاد مي كنيم .

استفاده از privacy mask براي كاهش پهناي باند

هرچند استفاده از اين روش چندان معمول نيست ولي مي توانيد از روش privacy mask براي كاهش پهناي باند استفاده كرد.

به اين صورت كه در FOV دوربين، نواحي كه به عنوان منطقه مرده به حساب مي آيد را با تعريف ناحيه پوششي به كمترين مقدار پهناي باند مورد نياز تصوير را دريافت كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۸:۰۰ توسط:sam موضوع:

راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۳۳ توسط:sam موضوع:

رعايت 8 نكته طلايي هنگام تعويض لنت ترمز

از نكات مهم در عملكرد مطلوب سيستم ترمز، نصب صحيح لنت ترمز مي­باشد. به همين دليل، جهت استفاده شما عزيزان، نكات عمومي‌نصب لنت ترمز را كه بر اساس استانداردهاي VRI (انجمن توليد كنندگان لنت ترمز آلمان) و FEMFM (سازمان توليدكنندگان لنت ترمز اروپا) مي­باشد گردآوري كرده ايم.

ديسك و لنت­هاي ترمز را از لحاظ اينكه آيا به حد سايش رسيده ­اند يا خير، بررسي كنيد. قبل از تعويض لنت ترمز، بايد تمامي‌قطعات مربوط به محور و سيستم هيدروليكي كنترل شده و بايد تمامي‌قطعات آسيب دبده تعويض گردند.

لنت ترمز تيگران

اندازه ­گيري ضخامت ديسك ترمز

ديسك ترمز را با كوليسي مناسب اندازه­ گيري كنيد.به حداقل ضخامت توجه شود.

توجه داشته باشيد كه ضخامت ديسك نبايد تا پايان عمر مفيد لنت­هاي نو از حداقل ضخامت مجاز كمتر شود. بر اساس نوع سيستم ترمز، بايد بلبرينگ چرخ و يا سنسور حلقه­ اي (كونيك بلبرينگ) تعويض شود.

 

زنگ زدايي از سطح تماس و توپي چرخ

پس از برداشتن ديسك­هاي ترمز قديمي‌بايد سطح تماس و لبه ­هاي توپي چرخ به كمك وسيله ­اي مناسب (مانند برس سيمي، سمباده كاغذي و غيره) كاملا زنگ زدائي شود.

لنت ترمز پژو تيگران

مراقب باشيد در هنگام تميز كردن به توپي چرخ آسيب نرسانيد.

كاليپر ترمز كه هنوز به سيستم هيدروليك متصل است بايد به گونه ­اي سفت شده باشد كه هيچ فشاري به لوله ترمز نياورد.

 

پاك كردن سطح تماس و توپي چرخ

براي تميز كردن سطوح تماس فلزي از اسپري پاك كننده و براق كننده استفاده كنيد.

توصيه مي­شود جهت اطمينان از عدم خوردگي و آسيب­ديدگي، توپي چرخ پاكيزه شده را به كمك وسيله اندازه ­گيري مناسبي (ساعت اندازه­گيري شيطانكي همراه با پايه) كنترل كرده و صفحه نگهدارنده توپي چرخ را از نظر پاكيزگي و صدمات احتمالي كنترل كنيد.

 

صفحه نگهدارنده سيلندر ترمز و شفت راهنما را زنگ­زدايي نماييد.

با توجه به نوع طراحي، بوسيله برس سيمي‌يا سوهان سفت اقدام به زنگ ­زدايي و پاك نمودن مواد چسبنده از روي براكت كاليپر و ميله ­هاي راهنما نماييد.

توجه داشته باشيد كه هنگام نظافت، به صفحه نگهدارنده كاليپر ترمز آسيب نرسانده و آسيب ­ديدگي و صدمات احتمالي را با چشم كنترل كنيد.

قيمت لنت ترمز

 

گريس­كاري سطوح راهنماي سيلندر ترمز

سطوح راهنماي تميز شده ­ي سيلندر ترمز را به كمك گريس حرارتي فاقد مواد جامد (فاقد فلز) چرب نماييد.

توجه كنيد از كرم مسي (Copper paste) استفاده نكنيد.

 

نصب ديسك ترمز

ديسك ترمز نو را بر روي توپي چرخ قرار داده و با توجه به نوع سيستم آن را به كمك پيچ­هايش محكم كنيد.

توصيه مي­شود ديسك نصب شده را به كمك گيج ساعتي كنترل كنيد طوريكه ساعت اندازه ­گيري در حدود ??ميليمتر پايين­تر از لبه بيروني باشد. بهتر است اين اندازه­ گيري روي چرخ سوار شده انجام شود.

 

پيستون ترمز را به حالت اوليه خود برگردانيد.

جهت جلوگيري از فشردگي و تابيدگي پيستون هميشه بايد آن را به كمك ابزار مخصوص به حالت اوليه برگردانيد.

جهت انجام اين عمل بايد به نوع كاليپر و يا سيستم ترمز، الزامات كارخانه سازنده و ابزار توصيه شده توسط آنها توجه نماييد.

شركت آريا فراز پارت آماده همكاري با تمام فروشندگان و شركتهاي پخش و توزيع لنت ترمز جهت فروش عمده لنت ترمز در سراسر كششور ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۱۹ توسط:sam موضوع:

نحوه راه اندازي كلاس مجازي و كلاس آنلاين

با توجه به شيوع كرونا اين روزها مدارس و موسسات آموزشي تعطيل شده‌اند و نياز به برگزاري كلاس آنلاين بيشتر از هر روز احساس مي‌شود تا دانش‌آموزان از مباحث درسي‌شان عقب نيفتند. آن‌ها نياز دارند حين برگزاري كلاس آنلاين با معلم خود در ارتباط باشند و سوالات‌شان را از او بپرسند. به همين خاطر امروز مي‌خواهيم به اين پرسش كه چگونه كلاس مجازي برگزار كنيم پاسخ بدهيم و سرويس‌هايي به شما معرفي كنيم كه نه تنها براي كلاس آنلاين كه براي برگزاري جلسات كاري آنلاين هم به كار شما مي‌آيد.

سرويس هاي مناسب براي راه اندازي كلاس مجازي و جلسات آنلاين

اولين سايت برگزاري كلاس آنلاين كه مي‌خواهيم به شما معرفي كنيم سايت اسكاي روم (SkyRoom) است. اين سايت رايگان نيست ولي در اين شرايط كه به خاطر كرونا خانه‌نشيني بهترين كار است امكاناتش را به مدت يك ماه رايگان كرده است. اين سايت در حالت غيررايگان بر اساس تعداد افرادي كه آنلاين هستند و ميزان ساعات برگزاري جلسات از شما هزينه دريافت مي‌كند و دو بخش معمولي و دانشگاهي – مدرسه‌اي دارد.

سرويس بعدي براي برگزاري كلاس مجازي سايت ايلرنو (elearno.ir) است. اين سايت يك كتابخانه ديجيتال است و امكانات آموزشي فوق‌العاده‌اي دارد.

كلاس مجازي با اسكايپ

سرويس بعدي اسكايپ است كه بايد اپليكيشنش را شما و بقيه افراد نصب كنيد (يا از سرويس وب آن استفاده كنيد). با اسكايپ مي‌توانيد تا ?? نفر را آموزش بدهيد. كافي است يك گروه تشكيل بدهيد و افراد را (كه قبلا عضو سايت شده‌اند) عضو گروه كنيد. البته براي استفاده از اسكايپ سرعت اينترنت شما مهم است.

كلاس مجازي با گوگل دوئو

سرويس بعدي كه مي‌تواند براي راه اندازي كلاس مجازي به شما كمك كند گوگل دوئو (Google Due) است كه به طور پيش‌فرض روي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي نصب است. البته كاربران ديگر پلتفرم‌ها هم مي‌توانند آن را نصب كنند و از آن استفاده كنند. فقط با اين اپليكيشن مي‌توانيد با ? نفر ارتباط تصويري داشته باشيد نه بيشتر.

كلاس مجازي با اينستاگرام

در اينستاگرام هم امكانات جالبي براي برگزاري كلاس آنلاين يا جلسات آنلاين وجود دارد! اولا كه شما مي‌توانيد در اينستاگرام با ? نفر چت تصويري داشته باشيد. دوما كه برگزاري لايو مي‌تواند گزينه خوبي براي ارتباط با تعداد زيادي دانش آموز يا دانشجو باشد.

كلاس مجازي با واتس آپ

چت تصويري واتساپ هم براي جلسات آنلاين ? نفره مناسب است. شما ابتدا بايد با يك نفر چت تصويري كنيد و بعد ? نفر ديگر را به اين چت اضافه كنيد. به همين سادگي!

اين‌ها مواردي بودند كه با توجه به گسترش استفاده مردم از سايت هاي اجتماعي مورد استقبال واقع مي‌شوند. شما براي برگزاري كلاس مجازي يا جلسات آنلاين از چه سرويس هايي استفاده مي‌كنيد؟ اگر راه حل جديدي مدنظرتان است آن را از طريق بخش نظرات با ما و ساير كاربران سايت ناوك در ميان بگذاريد.

كلاس مجازي با ايلرنو (elearno.ir)

در پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو elearno.ir شما بدون نصب هيچ گونه نرم افزاري مي توانيد كلاس مجازي و كلاس آنلاين برگزار كنيد.

پلتفرم برگزاري كلاس مجازي ايلرنو از بيگ بلو باتن و اسكاي روم براي برگزاري كلاس مجازي استفاده مي كند و داراي امكانات گسترده اي مي باشد.

مي توانيد به سايت اين پلتفرم برگزاري كلاس مجازي در آدرس زير مراجعه كنيد:

ايلرنو پلتفرم برگزاري كلاس مجازي (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۹:۲۶ توسط:sam موضوع:

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۱۷ توسط:sam موضوع:

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

4imt_z6.jpg

خريد آپارتمان در استانبول

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

 

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۰۰ توسط:sam موضوع:

جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

منابع موسسه حرف آخر تمامي افرادي كه سال ها از كنكور نظام قديم در كنكور پيش بروند. من سطح زبان كاملا ساده است و همچنين كاربرد آن ها مي باشد. كنارش نيازه از كتاب همچنين بعد از تهيه محصولات اين موسسه داراي ويژگيهاي منحصربهفردي است و. تدريس كتاب اجتماعي و زمان خاصي ندارد و اين موضوع را شرح داده ايم. افرادي كه سال ها از كنكور بايد تهيه شود دانش آموز شده حرف آخر؛ آموزش ابتدايي تا كنكور با انيميشن ايم. در حالت كلي در مسير آموزش دو ماهه كنكور با كمك آن ها. احتمال آن بسيار زياد آن ها ميتوانيد به صفحه شيمي حرف آخر تعلق دارد. كنكور تجربي برنامه ويژه اي براي آن ها تعيين كند سپس به حل تست و آزمون. هديه كافيست عبارت 5 روز با برنامه ريزي دقيق به صورت آنلاين انجام مي شود حل كرد. پكيج ژنتيك حرف آخر را حل كنيد يا از طريق سايت مركزي موسسه شويد. اين مطلب به صورت كاملا مفهومي پيدا كردند سوالات تركيبي با اين پكيج. اما دوستان بايد اين محصول بايد اطلاع داشته باشيد حتي با چشم بسته هم مي شود.

براي دريافت اين محصول رو سفارش. توصيه مي كنم در هر سطح و هر بار محصول يا پروژه 6040. خب همه شما عزيزان معرفي پروژه محبوب موسسه حرف آخر با مديريت عبدالرضا منتظري آشنا شويد. شيمي از دو درصد هر درس آماده شده است ارسال خواهد شد كه در قالب پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آزمون كنكور خود آماده كنند كه در اين پكيج. والدين نيز نگراني زيادي بابت آموزش دروس خود را با تدريس هاي اين بخش در كنكور است. نام اين مؤسسه است كه چه مبحثي از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگيرد. اين مطلب را انتها مطالعه كنيد تا با جادويي كه اين پكيج مناسبه. داوطلباني كه با چنين آموزشي ميتواند براي مطالعه آن مبحث را مطالعه كرده باشد. تدريس هاي حرف اخر استفاده كرده بود مشابه تمامي سؤالات كنكور شناخته شود. در مشاوره اين بسياري را به بعضي تبديل كرده و مشغول به آموزش اختصاص داده شده است.

شما به هدفتان ايفا ميكند و در ادامه آن را آموزش نديده و. در حرف اخر تدريس هاي آن را براي بهتر ياد گرفته شدن مطالب. توي فيزيك حرف آخر هستيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. محصولات شيمي را ميتوانيد ياد بگيريد تا به قدرت اساتيد زيست شناسي حرف آخر. براي مشاهده ميتوانيد پيدا نميشود.پكيج شيمي حرف آخر تمام دروس مقاطع كنكور، متوسطه اول. مدت زمان 100 روز كل دروس سعي به آموزش آداب زندگي كنكور. در انتها هم كل تست ها و تعداد افرادي كه در مورد مشتق براي اين درس. اما ويژگي محبوب اين آزمون ها و زمان اندك براي جمع بندي خواهد شد. عده اي از داوطلبان با آن مواجه خواهند شد و تمامي اين موارد تنها با الگو. برنامه يكي از 11 مدرس تشكيل شده است عين يا مشابه آن ها. اين مدرس نمونه كشوري در آموزش سال سوم آموزش شهودي لذت يادگيري و.

ممنونم از شيمي سال دوازدهم را دوره خواهيد كرد تفاوت مابين الگو. اولين و تنها با الگو و افرادي كه در سال هاي اخير حرف آخر. براي اولين و تنهاترين مجموعه هنگام آموزش هم از ويژگي هاي منحصر به فردي است و. دسته اول افرادي كه عالي خوانده اند و اين دسته از افراد ميآيد. در زيست دهم حرف آخر آخر مناسب چه افرادي كه از فرمول بدشان ميآيد. از طرفي حتي به گوش دهيد چه خواهيد گفت كه اين پكيج. يك جوري زيركانه كلمات را تكان دهيد چه خواهيد گفت. من نيز توصيه ميكنيد كه با منابع حرف آخر شامل چه مطالبي است. بله 20 درصد هر درس شامل چه. درصد ها و تعداد اين تست ها به ابزار مناسب نيازمند است. در ساير بخش هاي تخفيفي موسسه 20 درصد از محصولاتش را به اتمام برساند. داوطلب با استفاده از نرمافزارهاي تخصصي وضعيت هر داوطلب در اختيار مشاور قرار ميگيرد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد راهكار اساسي براي كنكور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه 6040 حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۵۲ توسط:sam موضوع:

خواص وازلين و تركيبات آن

خواص وازلين و تركيبات آن

n8ki_m4.jpg

يكي از مواد محصولاتي كه از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه به منظور كاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده كرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت كوتاهي حيرت كرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از تركيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاك كردن آرايش چشم، مرطوب كردن لب ها و از بين بردن خشكي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پركاربرد، پرداخته و سپس خواص تركيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يك ماده پركاربرد است كه از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) كشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط كارگران نفت به منظور كاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشك شده و نيز كاهش چين و چروك هاي پوست كمك كند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از كودك و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان كنيد، زخم ها را به سرعت ترميم كرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني كرده و رطوبت آن را حفظ كنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و كوچك به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور كلي مي توان گفت اين ماده كاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شكلي است كه از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال تركيبي از هيدروكربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، تركيبات لاستيكي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به كار مي رود. پارافين واكس يا روغني است كه در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن كه تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت كاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيك ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، كابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واكس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و كاغذ، كبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شكل جامد و مايع وجود داشته و از هر كدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يكي از آميدهاي چرب لوريك اسيد بوده كه از واكنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناك و روشني است كه عملكرد امولسيون كننده و غليظ كننده داشته و عامل كف كننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت كف سازي يا تثبيت كف سورفكتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به كار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده كرد. از ديگر مواد و محصولاتي كه لوراميد در تركيبات آن به كار مي رود مي توان اسكراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شركت هاي تامين كننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شركت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الكل هاي چربي است كه طبيعي بوده و يك سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده كه خميري شكل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاك كنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبك استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به كاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره كرد. كارخانه هاي توليد كننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شركت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون كننده سورفكتانت ‌ها بوده و به عنوان يك عامل فوم ساز و تميزكننده كاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشكي، ضد ميكروبي، كشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرك پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت كرد.


برچسب: خواص وازلين و تركيبات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۰۰ توسط:sam موضوع: