فرار از عشق فرار از عشق .

فرار از عشق

اهميت بك لينك بر سئو



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهميت بك لينك بر سئو


برچسب: اهميت,بك,لينك,بر,سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۱:۰۳ توسط:sam موضوع:

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

گرچه روند استفاده از سايت هاي Business to Business چيز جديدي نيست اما با پيشرفت فناوري در واقع نحوه عملكرد آنها را تغيير داده است. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكاني براي دستيابي به ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدفمند ، جاي خود را از روش هاي سنتي دسترسي مستقيم گرفته است. در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي جهاني B2B جهاني هستند كه به هزاران مشاغل و شركت هاي كوچك در جهان كمك مي كنند تا رشد كنند و به بتوانند مشتريان جديدي كسب كنند. مشتريان محلي و بين المللي از سراسر جهان!

پيشرفت فناوري ديجيتال افق بخش تجاري و مالي را در سراسر جهان تغيير داده است. مصرف كننده ديگر با روش هاي سنتي خريد نمي كند و شركت ها ديگر از همان راه هاي سابق مشتري پيدا نمي كنند. در اين دنياي جديد روز به روز رقابت بيشتر شده و عرضه و تقاضاي بيشتري نيز خلق مي كند. نياز بازار هاي جديد باعث ايجاد فناوري هاي جديد و تجارت آنلاين شده است. هرجا مشتري وجود داشته باشد كه بخواهد بخرد ، شركتي نيز وجود خواهد داشت كه پيشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع ديگري از روابط وجود دارد كه بين مشتري و مصرف كننده نهايي وجود ندارد بلكه بين دو نهاد تجاري است.

 

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

 

گروه تجاري علي بابا Alibaba Group يك كنسرسيوم خصوصي چيني مستقر در Hangzhou است كه به تجارت الكترونيكي در اينترنت اعم از پورتال هاي تجاري به تجارت و عمده فروشي ، خرده فروشي و فروش مصرف كننده اختصاص دارد. اين سرويس همچنين خدمات پرداخت آنلاين ، موتور جستجوي مقايسه قيمت و سرويس هاي ذخيره داده ابري را ارائه مي دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تريليون يوان (170 000 ميليون دلار) رسيدند ، كه اين بيشتر از رقباي خود eBay و Amazon.com است.

 

اين شركت عمدتا در جمهوري خلق چين فعاليت مي كند ، و در مارس 2013 مجله اكونوميست تخمين زد كه اين كنسرسيوم بين 55 تا 120 ميليارد دلار ارزش دارد. در طي سال 2013 ، تقريباً 7.5 ميليارد دلار درآمد كسب كرده و تقريباً 22،000 كارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ ثبت شده است ، به راحتي يكي از قديمي ترين و بزرگترين پلت فرم آنلاين B2B در جهان است كه به بيش از 35 ميليون كاربر و خريداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت مي كند. اين شركت با توجه به خلاصه شركت هاي موجود در وب سايت خود ، داراي ده شركت مرتبط است كه عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چين ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علي بابا در همه انواع چيز سهيم است ، اما اين شركت عمدتا از طريق سه سايت فعاليت مي كند: Taobao ، بزرگترين سايت خريد چين؛ Tmall: شبيه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترين كيفيت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، كه صادركنندگان چيني را با شركتهايي در ساير نقاط جهان ارتباط مي دهد.

 

استفاده از ابزار هاي خريد و فروش عمده در ايران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اينترنت و ابزار هاي خريد و فروش عمده آنلاين در ايران و گسترش استفاده از تلفن هاي هوشمند،  بخش كشاورزي و توليدكنندگان اين حوزه نيز به استفاده از اينترنت براي رفع نياز هاي خود روي آورده اند تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خريد و فروش عمده برنج  و ديگر محصولات كشاورزي در ايران نيز با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار بزرگ مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.


برچسب: وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۸:۲۹ توسط:sam موضوع:

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۵:۴۶ توسط:sam موضوع:

اينترنت و شبكه

جوامع پيشرفته صنعتي در حال گذار از مرحله صنعتي به فرا صنعتي كه اصطلاحاً جامعه اطلاعاتي (Information Society) خوانده مي شود هستند . همانطوري كه انرژي عامل اصلي انتقال از مرحله كشاورزي به صنعتي بود ، اطلاعات عامل اصلي انتقال به جامعه اطلاعاتي است . بر اثر انقلاب صنعتي حجم كاري لازم براي كشاورزي به كمتر از 3% ميزان قبلي كاهش يافت و با انقلاب اطلاعاتي حجم ، نوع ، سرعت و برد فعاليتها به ويژه در جوامع پيشرفته صنعتي در كليه زمينه ها (اعم از علمي ، فرهنگي ، صنعتي ، كشاورزي و غيره) در حال تغييرات اساسي است .شبكه جهاني اينترنت كه اغاز آن به حدود 30 سال قبل باز مي گردد ، با تحولات اساسي و رشد بي نظيري كه در ظرف دهه گذشته پيدا كرده در حال حاضر به عنوان يكي از مهمترين ابزار براي انتقال به جامعه اطلاعاتي مطرح است . اينترنت يكي از اركان اصلي بزرگراه اطلاعاتي I-WAY (Information Super Highway) مي باشد كه در آن كليه شبكه هاي كامپيوتر ، تلفن ، ويدئو ، كنفرانس ، تلفن موبايل و غيره به هم متصل شده و با هم به تبادل اطلاعات خواهند پرداخت . بزرگراه اطلاعاتي (I-way)، زيربناي اصلي جامعه اطلاعاتي در قرن بيست و يكم خواهد بود . در اين نوشتار ، ابتدا مفهوم اينترنت و تاريچه رشد و تكامل آن بطور اجمالي مرور گرديده ، سپس وضعيت فعلي اين شبكه در جهان و محدوديتها و امكانات اينترنت مورد بحث قرار گرفته و نهايتا بحثي در مورد كاربرد اينترنت در تجارت (كه اصطلاحاً تجارت الكترونيك خوانده مي شود) و كاربرد آن در امور فرهنگي ارائه مي گردد . مفهوم شبكه كامپيوتري: شبكه كامپيوتري (Computer Network) عبارتست از دو يا چند كامپيوتركه از طريق خطوط تلفن ، كابل و يا به روشهاي ديگر بهم متصل هستند . متصل كردن كامپيوترها از طريق شبكه امكان تبادل اطلاعاتي ميان كامپيوترهاي متصل به شبكه و نيز استفاده مشترك از سخت افزار را براي استفاده كنندگان بوجود مي آورد .به عنوان مثال اگر در يك سازمان 10 كامپيوتر و تنها يك پرينتر و يا يك مودم براي اتصال به اينترنت وجود داشته باشد ، شبكه كامپيوتري ، امكان استفاده از پرينتر يا مودم مزبور را براي كليه كامپيوترهاي موجود بر روي شبكه بوجود مي آورد . در شبكه هاي كامپيوتري معمولا يك يا چند كامپيوتر نقش سرويس دهنده يا كارگزار (Server) را برعهده داشته و به ارائه خدمات به ساير كامپيوترهاي موجود بر روي شبكه موسوم به مشتري (Client) كه يا خود نيز به نوعي كارگزار هستند و يا آنكه توسط كاربران نهايي مورد استفاده قرار مي گيرند مي پردازند استفاده كنندگان از كامپيوتر بر روي شبكه مي توانند با هم به تبادل اطلاعات (پيغام و يا فايل) بپردازند و يا از منابع اطلاعاتي موجود بر روي شبكه مستقيما استفاده نمايند . سازمانهاي كوچكتر از شبكه هاي محلي موسوم به LAN (Local Area Network) و سازمانهاي بزرگتر از شبكه هاي گسترده موسوم به WAN (Wide Area Network) براي اتصال آنها به كامپيوترهاي فروشندگان خدمات ، مواد اوليه و قطعات ، كامپيوترهاي مشتريان و غيره استفاده مي كنند . مفهوم اينترنت: كلمه اينترنت مخفف (Interconnected Networks) و به معني شبكه هاي به هم مرتبط است . اينترنت سيستمي براي توزيع و تبادل اطلاعات (اعم از پيغام ، صدا ، تصوير ، فايل وغيره) در سطح جهان است كه بر اساس آخرين آمار موجود در حال حاضر 226 كشور به آن متصل هستند . تاريخچه اينترنت: هدف از ايجاد اينترنت كه در سال 1965 توسط وزارت آمريكا انجام شد ، در ابتدا ايجاد شبكه كامپيوتري قوي براي اتصال كامپيوترهاي حساس در مراكز نظامي كشورهاي عضو ناتو (NATO) بود تا به اين ترتيب در صورت حمله موشكي شوروي به تجهيزات كامپيوتري آنها در يك نقطه ، بدليل متمركز بودن فعاليتهاي كامپيوتري ساير كامپيوترهايي كه بر روي شبكه قرار داشتند بتوانند به كار خود ادامه دهند . فلسفه تشكيل اينترنت مبين وجود عدم تمركز شديد در ساختار اين شبكه (كه يكي از مهمترين برتريهاي اينترنت است) مي باشد . با چنين ساختاري كامپيوترهاي موجود بر روي شبكه هاي بهم متصل قادر خواهند بود حتي در صورت از كار افتادن يك يا چند شبكه كماكان به كار خود و نيز ارتباط با يكديگر (از طريق مسيرهاي ديگر بر روي شبكه) ادامه دهند . در آغاز ، پروژه اي با عنوان ARPANET از سوي وزارت دفاع آمريكا تعريف شد كه بر اساس آن تا سال 1969 ، سوپر كامپيوترهاي موجود در چهار دانشگاه مهم آمريكا (دانشگاه كاليفرنيا در لوس آنجلس - UCLA ، استانفورد- Stanford ، يوتا ndash; UTAH و دانشگاه كاليفرنيا در سانتاباربارا ndash; UCSB ) توسط يك شبكه به هم متصل شدند . تا سال 1985 تعداد مراكزي كه از طريق اينترنت به هم متصل بودند به 170 مركز علمي ، صنعتي ، دولتي و نظامي افزايش يافت . با مشخص شدن مزاياي فوق العاده اي كه از طريق شبكه كردن كامپيوترها بدست آمده بود ، بنياد علوم ملي آمريكا (NSE) در اوايل دهه هشتاد مبادرت به ايجاد شبكه اي جهت اتصال سوپر كامپيوترهاي اين مركز (با توان انتقال بالاي اطلاعات) نمود . انگيزه اصلي از اين كار اين بود كه بتوانند امكان استفاده از سوپر كامپيوترها را براي محققين در سطح آمريكا فراهم كنند زيرا به اين نتيجه رسيده بودند كه نه مي توانند محققين را به سايتهاي سوپر كامپيوتر منتقل كنند و نه مي توان در هر دانشگاه يا مركز تحقيقاتي يك سوپر كامپيوتر قرار داد . به اين ترتيب اينترنت كه با هدف نظامي ايجاد شده بود وارد مرحله دوم عمر خود يعني مرحله آكادميك گرديد و تسهيلات فوق العاده اي را براي انجام تحقيقات در اختيار مراكز علمي و تحقيقاتي قرار داد . در اوايل سال 1995 اتصال به اينترنت جزء اركان اساسي براي انجام تحقيقات علمي شده بود . ايجاد و توسعه سريع شبكه اينترنت امكان مبادلعه سريع پيامهاي الكترونيكي (E-mail) و فايلهاي كامپيوتري را براي محققين فراهم كرد بطوري كه E-mail بزودي بار اصلي ترافيك شبكه را به خود اختصاص داد . بتدريج با افزايش قابليتهاي جديد به اينترنت و توسعه مراكز متصل به اين شبكه ، اينترنت وارد مرحله سوم حيات خود يعني مرحله تجاري گرديد . در مورد اين مرحله كه مقدمه رشد و توسعه انفجاري اينترنت در جهان است ، در ادامه بيشتر بحث خواهيم كرد . وضعيت فعلي اينترنت: همزمان شدن توسعه اينترنت با ابداع و توسعه كامپيوترهاي شخصي (PC) ، تحول و توسعه شبكه هاي مخابراتي ، توسعه استفاده از ماهواره ها براي مقاصد تجاري (كه پس از انفجار فضاپيماي چلنجر و ورود قدرتمند اروپا به اين صحنه شتاب بيشتري پيدا كرد) ، ساختار غير متمركز اين شبكه و نيز زمينه كاربرد بسيار وسيع آن در كليه زمينه ها منجر به رشد انفجاري استفاده از اين شبكه گرديده است . در سال 1969 تنها چهار كامپيوتر بر روي شبكه اينترنت قرار داشت . اين رقم در حال حاضر به حدود 56 ميليون كامپيوتر HOST (كامپيوترهايي كه نقش ارائه دهنده خدمات يا Server بر روي شبكه اينترنت را ايفا مي كنند) افزايش يافته است . روند توسعه اينترنت در ظرف دهه گذشته را مي توان با روند رشد كامپيوترهاي شخصي (PC) در اوايل دهه هفتاد مقايسه كرد ، البته توسعه اينترنت بسيار سريعتر و اهميت و تأثير آن بر جوامع بمراتب بيشتر بوده است . چگونگي ارتباط كامپيوترها در اينترنت: شبكه هاي كامپيوتري بر اساس تكنولوژي موسوم به Packet Switching عمل مي نمايند كه براي اولين بار قريب چهل سال قبل توسط محققين در دانشگاه MIT معرفي گرديد . اين تكنولوژي اساسا با تكنولوژي مورد استفاده در سيستمهاي تلفني موسوم به Circuit Switching متفاوت است . در اين سيستم ، اطلاعاتي كه بايد منتقل شوند (اعم از نامه ، فايل و غيره) ابتدا به قطعات كوچكي به نام Packet تقسيم مي شوند . هر Packetمانند يك نامه معمولي حاوي اطلاعات مربوط به مبدأ و مقصد خود مي باشد . Packet ها پس از ارسال براي رسيدن به مقصد از كامپيوترها و شبكه هاي مختلفي در طول مسير عبور مي كنند و چنانچه بخشي از Packet هاي مربوط به يك پيام در مسير به هر دليلي گم شوند مجددا ارسال ميگردند تا زماني كه كامپيوتر مقصد وصول كليه Packet ها را اعلام نمايد . سپس اين Packet ها در كامپيوترمقصد مجددا سر هم شده و پيام م يا فايل مورد نظر را در اختيار گيرنده قرار مي دهند . شبكه هاي كامپيوتري با استفاده از پروتكل هاي مشخص به هم متصل مي شوند . پروتكل (Protocol) قرار داد فني از پيش تعريف شده اي است كه كامپيوترها براي صحبت كردن با يكديگر از آن استفاده مي كنند (مانند زبان كه براي مكالمه بين انسانها بكار مي رود) . در طول زمان ، پروتكل هاي متفاوتي براي اتصال شبكه هاي كامپيوتري بهم ايجاد گرديده ولي بتدريج با روشن شدن منافع زياد متصل كردن شبكه هاي كامپيوتري استانداردهايي براي اين پروتكلها تعريف و تدوين گرديد تا ايجاد ارتباط ميان تعداد بيشتري از شبكه ها را ممكن سازد . همانطوري كه وجود يك زبان استاندارد امكان ارتباط انسانهاي بيشتري را فراهم مي كند ، وجود پروتكل استاندارد نيز امكان ارتباط كامپيوترهاي بيشتر را ميسر مي سازد . براي درك بهتر از مفهوم پروتكل و نحوه عملكرد آن دو نفر را در نظر بگيريد كه مي خواهند از طريق كامپيوتر با هم تماس برقرار كرده و به مبادله خبر و فايل بپردازند . براي اينكار اين دو نفر احتياج دارند كه بر روي معناي سيگنالهاي مختلف به توافق برسند به نحوي كه هر يك از كامپيوترها در صورت دريافت سيگنال مشخصي تعبير معيني از آن بنمايد . اين يك پروتكل است كه بين دو كامپيوتر فوق ايجاد شده است . اين دو نفر مي توانند پروتكل خود را به فرد ثالثي اعلام نمايند . فرد مزبور در صورت تمايل ميتوانند با استفاده از نرم افزاري كه پروتكل بر روي آن قرار دارد به شبكه كامپيوتري دو نفره فوق متصل شود و با دو نفر قبلي به تبادل پيام و فايل بپردازد . هر چند استفاده از اين پروتكل براي شخص ثالث اجباري نيست ولي عدم استفاده از آن موجب محروم ماندن وي از امكانات شبكه كوچك فوق مشود . با استفاده از پروتكلهاي مناسب انواع كامپيوترها( PC ،Mainframe ، Supercomputer و غيره) با سيستم عاملهاي مختلف را مي توان بهم وصل كرد . مجموعه پروتكلهاي مورد استفاده در اينترنت TCP/ IP نام دارند . پروتكل TCP (Transmission Control Protocol) پيامها را به رشته اي از Packet ها در مبدأ تبديل و مجددا آنها را در مقصد سر هم سوار مي كند و پيام مورد نظر را در اختيار گيرنده قرار مي دهد . پروتكل IP (Internet Protocol) وظيفه آدرس دهي را بر عهده داشته و كامپيوترها و يا شبكه هاي كامپيوتري كه پيام براي رسيدن به مقصد بايد از آنها عبور نمايد را مشخص مي نمايد . كامپيوترهاي مبدأ و مقصد و نيز كامپيوترهاي درطول مسير مي توانن از نظر سخت افزاري و نرم افزاري كاملا با هم متفاوت بوده و از استاندارد هاي مختلفي (از فبيل Ethernet ، X25 و غيره) استفاده نمايند . هر چند امروزه كليه شبكه هاي متصل به اينترنت از مجموعه پروتكلهاي موسوم به TCP/IP براي انتقال اطلاعات استفاده مي كنند لكن براي كاربردهاي (application) گوناگون شبكه پروتكلهاي مختلفي مانند FTP ، POP ، SMTP مورد استفاده قرار مي گيرند براي شبكه هايي كه مايل به اتصال به شبكه اينترنت به منظور بهره گيري از امكانات بي شمار اين شبكه هستند استفاده از پروتكل هاي اينترنت يك الزام فني است نه يك الزام سياسي و يا اجتماعي . تعداد صفحه پروژه 54 صفحه ميباشد در قالب ورد و قايل ويرايش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

اينترنت و شبكه


برچسب: اينترنت,و,شبكه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۵۰ توسط:sam موضوع:

كتاب سرزمين زاغ

كتاب سرزمين زاغ

اثر كيت كانستيبل

درباره‌ي كيت كانستيبل

كيت كانستيبل در شهر ملبورن استراليا متولد شد. شش‌ساله كه بود به همراه خانواده به گينه سفر كرد؛ پدرش در آنجا به شغل خلباني مشغول بود. كانستيبل مدركش را درزمينه‌ي هنر و حقوق از دانشگاه ملبورن دريافت كرد و در كمپاني موسيقي وارنر استخدام شد. در همين سال‌ها بود كه قلم‌به‌دست گرفت. پيش از آنكه به‌طور رسمي لقب نويسنده را از آن خود كند چند داستان كوتاه نوشته بود و پس از اولين تلاشش براي نوشتن رمان با شريك زندگي‌اش آشنا شد. خانم كانستيبل حالا داراي يك فرزند دختر است.

نخستين رمان رسمي كانستيبل كتاب خواننده تمام آهنگ‌ها است كه بخشي از يك سه‌گانه بود. اين كتاب در سال ???? و تنها چند هفته بعد از تولد دختر او روانه‌ي بازار شد. آغاز و پايان همواره يك‌چيز است؛ همين حالا. بازي، داستان، معما، قايم باشك. كلاغ‌ها با آنجا آشنايند و آنجا هم با كلاغ‌ها آشناست؛ و كلاغ‌ها براي تو مأموريت دارند.

سيدي وقتي به همراه مادر به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كردند چندان از اين بابت هيجان‌زده نبود؛ اما زياد نگذشت كه با شهر، گذشته‌اش و دو پسر با نام‌هاي لِيچي و والتر و از همه جالب‌تر با كلاغ‌هاي هميشه در صحنه‌ي آنجا ارتباط برقرار كرد. سيدي در زمان به عقب مي‌لغزد و جرائمي را مي‌بيند كه او را به اعماق ماجرايي رازآلود مي‌كشاند. آيا سيدي، ليچي و والتر مي‌توانند اشتباهات گذشته را جبران كنند؟ يا تنها محكوم مي‌شوند به تكرار آن‌ها؟ رمان سرزمين زاغ كتابي است با داستاني فانتزي در پس‌زمينه‌ي اساطيري.

داستان ماجراي سه نسل را با يكديگر تركيب مي‌كند و به موضوعات بومي و غيربومي مي‌پردازد. مادر سيدي كه تصميم مي‌گيرد به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كند و يدي را با خود همراه مي‌كند، اين تصميم در ابتدا چندان به مذاق سيدي خوش نمي‌آيد. بورت شهر ساكت، منزوي و خالي است و سيدي انگار نمي‌تواند به همكلاسي‌هاي جديد خو بگيرد. بااين‌حال چندان طولي نمي‌كشد كه سيدي تحت تأثير مناظر خشك و حضور دائمي كلاغ‌ها در شهر قرار مي‌گيرد؛ در گشت‌وگذار اطراف درياچه‌ي اينورگاري كه كمتر كسي به آن توجه مي‌كند، سيدي حلقه‌اي پيدا مي‌كند كه رويش نه سنگ جاي گرفته كه البته به‌مرورزمان لجن رويشان را پوشانده است. سيدي بنا مي‌كند به پاك كردن سنگ‌ها از گل‌ولاي و لجن كه كلاغي با او شروع به صحبت مي‌كند؛ مشخص مي‌شود كه كلاغ همان «وا» توتم و روحاني صاحبان قديمي منطقه است و به سيدي مي‌گويد كه داستاني براي گفتن دارد و در گذشته اشتباهاتي رخ‌داده كه بايستي جبران شوند و براي سيدي مأموريتي دارد.

سيدي با ليچي مارتلوك رابطه‌ي دوستانه با بالا و پايين‌هاي فراوان دارد؛ پدر ليچي سال‌ها پيش به مادر سيدي علاقه‌مند بوده و درياچه‌ي اينورگاري نيز متعلق به اوست؛ درياچه‌اي كه سيدي حلقه و سنگ‌هايش را آنجا يافت. هم‌زمان با اين ماجرا مادر سيدي مرد ديگري به نام كوري ديويد را ملاقات مي‌كند كه سال‌ها پيش با او در ارتباط بود اما به دلايل نژادپرستانه‌ي خاص دوران جواني‌شان، رابطه‌شان به‌جايي نينجاميده بود و مادر سيدي، حالا كه هردو انسان‌هايي بالغ هستند، اميدوار است بتواند رابطه‌شان را به‌جايي برساند. خواهرزاده‌ي ديويد، والتر، نوجوان دردسرسازي است كه فرستاده‌شده تا همراه ديويد زندگي كند. سيدي ماجراي حلقه و سنگ‌ها را با ليچي در ميان مي‌گذارد بي‌آنكه بداند اين كار چه عواقبي به دنبال خواهد داشت. به‌اين‌ترتيب ماجراجويي سيدي براي رمزگشايي گذشته‌ي پر از اشتباه شهر آغاز مي‌شود.

كانستيبل با استفاده از شيوه‌ي سفر در زمان، در قسمتي كه سيدي خود را در جمع خانواده‌اش در دهه‌ي ?? مي‌يابد، جذابيت خاصي به داستان مي‌بخشد. تمام داستان‌هاي فانتزي بايد حدومرزهايي داشته باشند تا به داستان تنش ببخشند و بايد گفت اين حدومرزها در اثر كانستيبل به‌خوبي عمل مي‌كنند. «وا» ساليان سال عمر دارد و مي‌تواند ببيند كه درگذشته چه اتفاقات وحشتناكي رخ‌داده اما از تمام ماجرا چيزي نمي‌داند. پس سيدي را در زمان به عقب مي‌فرستد تا از بقيه قسمت‌هاي داستان هم مطلع شود. حال سيدي بايد تصميم بگيرد و تصميم او مي‌تواند تاريخ را به‌كلي دگرگون كند.

كانستيبل گريز كوچكي هم به موضوعاتي چون نژادپرستي ميزند اما لحن كتاب حتي اندكي شكل موعظه به خود نمي‌گيرد. شخصيت‌هاي كتاب بسيار جذاب و گيرا هستند و روابط ميانشان به‌اندازه‌ي كافي واقعي جلوه مي‌كند. بسياري بر اين باورند كه اين كتاب يكي از مهم‌ترين آثار ادبيات استراليا است. معلم‌هايي كه مي‌خواهند در كلاس درس يك حلقه‌ي كتاب‌خواني راه بيندازند بايد اين كتاب را هم در نظر بگيرند.

اين كتاب توسط انتشارات هوپا و با ترجمه‌ي ساجده تقي‌زاده منتشر شده است كه مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت كاواك خريداري نماييد.

لينك خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/31322


برچسب: كتاب سرزمين زاغ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۱:۱۵ توسط:sam موضوع:

كتاب گردشگري استان يزد

استان يزد در مركز ايران قرار دارد و طبق آخري تقسيمات كشوري، شهرستان هاي مهم استان عبارتد از ابركوه، اردكان، بافق، تفت، صدوق، خاتم، طبس، مهريز، ميبد و يزد شهر يزد از نظر جمعيت بزرگترين شهر و مركز سياسي اداري استان يزد است اقليم استان يزد به دو علت اساسي خشك است اول آنكه بر روي كمربند خشك جهاني واقع شده و ديگر آنكه از درياهاي آزاد عمان و خليج فارس



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كتاب گردشگري استان يزد


برچسب: كتاب,گردشگري,استان,يزد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۹:۴۳ توسط:sam موضوع: