فرار از عشق فرار از عشق .

فرار از عشق

لوازم جانبي موبايل سوني

لوازم جانبي موبايل سوني

راهنماي خريد لوازم جانبي موبايل

 

تصور كنيد در خيابان قدم مي‌زنيد و موزيك دلخواه‌تان را گوش مي‌كنيد. غرق در فكر هستيد. روز زيبا و هيجان‌انگيزي است و همه چيز عاليست. گوشي را از جيب‌تان درمي‌آوريد و ناخودآگاه از دست‌تان ليز مي‌خورد و روي كف خيابان مي‌افتد. حالا ديگر روز زيبايي نيست. اگر صفحه نمايش گوشي شكسته باشد بايد هزينه‌ي زيادي را بابت تعمير گوشي بپردازيد. اگر روي بدنه خط و خراشي بيفتد گوشي شما ديگر ظريف و زيبا نيست. اما نه. اگر يك قاب خوب، يك گلس مقاوم و يا يك كيف روي گوشي‌تان داشته باشيد چنين اتفاقي نمي‌افتد. گوشي‌تان را برمي‌داريد. گرد و خاك آن را پاك مي‌كنيد. دوباره موزيك دلخواه‌تان را پلي مي‌كنيد و همچنان روز زيبايي خواهيد داشت.

 

لوازم جانبي موبايل را خوب مي‌شناسيم. هر روز از آن‌ها استفاده مي‌كنيم. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفري و هدفون گرفته تا پاوربانك و كيف و ساير اكسسوري. بعضي از اين‌ها جزو لوازم جانبي ضروري موبايل هستند. اما بعضي هم صرفا به خاطر امكانات و راحتي بيشتر استفاده مي‌شوند.

 

در ادامه راهنماي خريد لوازم جانبي موبايل را خواهيد خواند. در مورد انواع لوازم جانبي گوشي صحبت كرده‌ايم. مدل‌هاي مختلف اكسسوري را بررسي كرده‌ايم و شما مي‌توانيد به راحتي بهترين لوازم جانبي را براي گوشي زيبا و ظريف‌تان تهيه كنيد. (همينجا در استايل آپ اكثر اين لوازم جانبي اورجينال را به راحتي پيدا خواهيد كرد.)

 

اصلا چرا بايد لوازم جانبي گوشي بخريم؟

 

شما يك گوشي زيبا داريد. احتمالا قيمت بالايي هم دارد. ظريف و زيباست. اما اگر ضربه‌اي به آن وارد شود. يا در خيابان ناخودآگاه از دست‌تان بيفتد چه اتفاقي مي‌افتد؟ حتي اگر نشكند آسيب مي‌بيند. قطعات داخلي گوشي ضربه مي‌بينند و حتي احتمال سوختن صفحه نمايش، آسيب ديدن دوربين و يا ترك خوردن بدنه وجود دارد.

 

لوازم جانبي موبايل از بدنه، صفحه نمايش و قسمت‌هاي حساس گوشي مراقبت مي‌كنند. امنيت گوشي را بالا مي‌برند. امكانات و قابليت‌هاي جديدي به گوشي اضافه مي‌كنند و در ضمن ظاهر و استايل گوشي‌تان را تغيير مي‌دهند. مي‌توانيد استايل گوشي‌تان را با رنگ و طرح دلخواه‌تان تغيير دهيد و استايلي جديد و زيبا بسازيد.

 

بعضي وقت‌ها هم بدشانسي سراغ‌تان مي‌آيد و باتري گوشي خراب مي‌شود. مجبور مي‌شويد آن را تعويض كنيد. يا شارژرتان خراب مي‌شود و به يك شارژر اصل و باكيفيت نياز داريد. يا براي مسافرت به پاوربانك نياز داريد تا گوشي‌تان هميشه شارژ داشته باشد. به كابل و تبديل‌هاي خاص نياز داريد. براي پخش موزيك هم به هدفون و هندزفري و يا اسپيكر نياز داريد. لوازم جانبي گوشي اين قابليت‌ها و امكانات را در اختيار شما قرار مي‌دهند.

 

در ادامه با امكانات و قابليت‌هاي انواع لوازم جانبي ضروري و غيرضروري آشنا مي‌شويد.

 

لوازم جانبي گوشي موبايل شامل چه چيزهايي است؟

 

ليست لوازم جانبي موبايل شامل موارد زير است:

 

براي مشاهده ادامه مطلب روي " لوازم جانبي موبايل سوني " كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۰:۴۳ توسط:sam موضوع: