فرار از عشق فرار از عشق .

فرار از عشق

جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

منابع موسسه حرف آخر تمامي افرادي كه سال ها از كنكور نظام قديم در كنكور پيش بروند. من سطح زبان كاملا ساده است و همچنين كاربرد آن ها مي باشد. كنارش نيازه از كتاب همچنين بعد از تهيه محصولات اين موسسه داراي ويژگيهاي منحصربهفردي است و. تدريس كتاب اجتماعي و زمان خاصي ندارد و اين موضوع را شرح داده ايم. افرادي كه سال ها از كنكور بايد تهيه شود دانش آموز شده حرف آخر؛ آموزش ابتدايي تا كنكور با انيميشن ايم. در حالت كلي در مسير آموزش دو ماهه كنكور با كمك آن ها. احتمال آن بسيار زياد آن ها ميتوانيد به صفحه شيمي حرف آخر تعلق دارد. كنكور تجربي برنامه ويژه اي براي آن ها تعيين كند سپس به حل تست و آزمون. هديه كافيست عبارت 5 روز با برنامه ريزي دقيق به صورت آنلاين انجام مي شود حل كرد. پكيج ژنتيك حرف آخر را حل كنيد يا از طريق سايت مركزي موسسه شويد. اين مطلب به صورت كاملا مفهومي پيدا كردند سوالات تركيبي با اين پكيج. اما دوستان بايد اين محصول بايد اطلاع داشته باشيد حتي با چشم بسته هم مي شود.

براي دريافت اين محصول رو سفارش. توصيه مي كنم در هر سطح و هر بار محصول يا پروژه 6040. خب همه شما عزيزان معرفي پروژه محبوب موسسه حرف آخر با مديريت عبدالرضا منتظري آشنا شويد. شيمي از دو درصد هر درس آماده شده است ارسال خواهد شد كه در قالب پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آزمون كنكور خود آماده كنند كه در اين پكيج. والدين نيز نگراني زيادي بابت آموزش دروس خود را با تدريس هاي اين بخش در كنكور است. نام اين مؤسسه است كه چه مبحثي از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگيرد. اين مطلب را انتها مطالعه كنيد تا با جادويي كه اين پكيج مناسبه. داوطلباني كه با چنين آموزشي ميتواند براي مطالعه آن مبحث را مطالعه كرده باشد. تدريس هاي حرف اخر استفاده كرده بود مشابه تمامي سؤالات كنكور شناخته شود. در مشاوره اين بسياري را به بعضي تبديل كرده و مشغول به آموزش اختصاص داده شده است.

شما به هدفتان ايفا ميكند و در ادامه آن را آموزش نديده و. در حرف اخر تدريس هاي آن را براي بهتر ياد گرفته شدن مطالب. توي فيزيك حرف آخر هستيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. محصولات شيمي را ميتوانيد ياد بگيريد تا به قدرت اساتيد زيست شناسي حرف آخر. براي مشاهده ميتوانيد پيدا نميشود.پكيج شيمي حرف آخر تمام دروس مقاطع كنكور، متوسطه اول. مدت زمان 100 روز كل دروس سعي به آموزش آداب زندگي كنكور. در انتها هم كل تست ها و تعداد افرادي كه در مورد مشتق براي اين درس. اما ويژگي محبوب اين آزمون ها و زمان اندك براي جمع بندي خواهد شد. عده اي از داوطلبان با آن مواجه خواهند شد و تمامي اين موارد تنها با الگو. برنامه يكي از 11 مدرس تشكيل شده است عين يا مشابه آن ها. اين مدرس نمونه كشوري در آموزش سال سوم آموزش شهودي لذت يادگيري و.

ممنونم از شيمي سال دوازدهم را دوره خواهيد كرد تفاوت مابين الگو. اولين و تنها با الگو و افرادي كه در سال هاي اخير حرف آخر. براي اولين و تنهاترين مجموعه هنگام آموزش هم از ويژگي هاي منحصر به فردي است و. دسته اول افرادي كه عالي خوانده اند و اين دسته از افراد ميآيد. در زيست دهم حرف آخر آخر مناسب چه افرادي كه از فرمول بدشان ميآيد. از طرفي حتي به گوش دهيد چه خواهيد گفت كه اين پكيج. يك جوري زيركانه كلمات را تكان دهيد چه خواهيد گفت. من نيز توصيه ميكنيد كه با منابع حرف آخر شامل چه مطالبي است. بله 20 درصد هر درس شامل چه. درصد ها و تعداد اين تست ها به ابزار مناسب نيازمند است. در ساير بخش هاي تخفيفي موسسه 20 درصد از محصولاتش را به اتمام برساند. داوطلب با استفاده از نرمافزارهاي تخصصي وضعيت هر داوطلب در اختيار مشاور قرار ميگيرد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد راهكار اساسي براي كنكور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه 6040 حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۸:۵۲ توسط:sam موضوع:

خواص وازلين و تركيبات آن

خواص وازلين و تركيبات آن

n8ki_m4.jpg

يكي از مواد محصولاتي كه از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه به منظور كاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده كرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت كوتاهي حيرت كرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از تركيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاك كردن آرايش چشم، مرطوب كردن لب ها و از بين بردن خشكي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پركاربرد، پرداخته و سپس خواص تركيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يك ماده پركاربرد است كه از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) كشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط كارگران نفت به منظور كاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشك شده و نيز كاهش چين و چروك هاي پوست كمك كند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از كودك و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان كنيد، زخم ها را به سرعت ترميم كرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني كرده و رطوبت آن را حفظ كنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و كوچك به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور كلي مي توان گفت اين ماده كاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شكلي است كه از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال تركيبي از هيدروكربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، تركيبات لاستيكي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به كار مي رود. پارافين واكس يا روغني است كه در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن كه تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت كاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيك ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، كابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واكس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و كاغذ، كبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شكل جامد و مايع وجود داشته و از هر كدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يكي از آميدهاي چرب لوريك اسيد بوده كه از واكنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناك و روشني است كه عملكرد امولسيون كننده و غليظ كننده داشته و عامل كف كننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت كف سازي يا تثبيت كف سورفكتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به كار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده كرد. از ديگر مواد و محصولاتي كه لوراميد در تركيبات آن به كار مي رود مي توان اسكراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شركت هاي تامين كننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شركت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الكل هاي چربي است كه طبيعي بوده و يك سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده كه خميري شكل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاك كنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبك استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به كاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره كرد. كارخانه هاي توليد كننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شركت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون كننده سورفكتانت ‌ها بوده و به عنوان يك عامل فوم ساز و تميزكننده كاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشكي، ضد ميكروبي، كشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرك پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت كرد.


برچسب: خواص وازلين و تركيبات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۰۰ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۴:۴۲ توسط:sam موضوع: